مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 13:162018-08-14بين الملل

شکست «ذلت بار» طرح های امریکا توسط حزب الله لبنان


حزب الله لبنان به عنوان یکی از عناصر مهم محور مقاومت، همواره همچون سدی در برابر اجرای نقشه های امریکا در منطقه غرب آسیا، مسئله فلسطین و عرصه داخلی لبنان نقش آفرینی کرده است.

- شکست ها و ناکامی های امریکا در این منطقه گویای قدرت روزافزون و کنشگری فعال حزب الله لبنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل ازپایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی- هادی اسفندیاری؛ حزب الله لبنان به عنوان یکی از عناصر مهم محور مقاومت، همواره همچون سدی در برابر اجرای نقشه های امریکا در منطقه غرب آسیا، مسئله فلسطین و عرصه داخلی لبنان نقش آفرینی کرده است؛ و شکست ها و ناکامی های امریکا در این منطقه گویای قدرت روزافزون و کنشگری فعال حزب الله لبنان است.

مروری بر مواجهه حزب الله با توطئه های ایالات متحده نشان از شکست سیاست ها و دخالت های امریکا توسط این بازوی مهم محور مقاومت دارد.

شکست ذلت بار آمریکا در لبنان در سال 1983در سال 1983، زیر چتر حمایت ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی، دولتی فالانژیست قدرت را در لبنان به دست گرفت.

این دولت به هیچ وجه مورد قبول و حمایت اکثریت جمعیت لبنان یعنی مسلمان شیعه و سنی و دروزی قرار نداشت و بیم آن می رفت که توسط مسلمانان ساقط شده و سکان قدرت در این کشور به دست مسلمانان لبنان بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست «ذلت بار» طرح های امریکا توسط حزب الله لبنان

شکست «ذلت بار» طرح های امریکا توسط حزب الله لبنان