مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 13:162018-08-14اقتصادي

50 درصد سیگار مصرفی داخلی است


مدیرعامل شرکت دخانیات کشور با بیان اینکه 50 درصد سیگار مصرفی در داخل کشور تولید می شود، گفت: باقی سیگار مصرفی کشور از مبادی غیرقانونی وارد کشور می شود.

- محمدرضا خاک کار امروز در حاشیه راه اندازی مجدد واحد تولید سیگار شرکت دخانیات خوی، در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: سالیانه حدود 70 میلیارد نخ سیگار در کشور مصرف می شود که تنها 50 درصد آن در داخل تولید و سایر آنها از مبادی غیرقانونی وارد کشور می شود.

 وی با تاکید بر اینکه سیگار قاچاق تهدیدی جدی برای سلامت مردم است، تصریح کرد: سیگارهای قاچاق از کمترین کیفیت و استاندارد برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت دخانیات کشور با بیان اینکه برخورد با قاچاق سیگار برای کمک به تولید ملی و همچنین حفظ سلامت مردم باید در دستور کار قرار بگیرد،تاکید کرد: افزایش کیفیت سیگار تولید داخل برای تغییر ذائقه مردم برای استفاده از تولید ملی ضروری است.

خاک کار، اشتغال در چرخه تولید سیگار در کشور را بیش از 6 هزار نفر به صورت مستقیم و 20 هزار نفر به صورت غیرمستقیم اعلام کرد و افزود: برنامه ریزی برای تولید برندهای سیگار برای صادرات و رقابت با برندهای خارجی در دست اقدام است.

وی با تاکید بر اینکه باید نظارت بیشتری برای برخورد با سیگار قاچاق صورت بگیرد،تصریح کرد: برای بالندگی اقتصاد کشور نیازمند برخورد جدی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد سیگار مصرفی داخلی است

50 درصد سیگار مصرفی داخلی است