مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 12:152018-08-14سياسي

گویی راه آهن کرج از حیاط خانه شان می گذرد


معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج از حل اختلاف میان ساکنان حاشیه راه آهن منطقه 11 و شرکت راه آهن با همکاری این معاونت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عسکر نصیری با اعلام اینکه شکایات فراوانی از سوی شهروندان در خصوص چهارخطه کردن مسیر راه آهن این منطقه به فرمانداری، استانداری و دادگستری ارائه شده بود، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع، این معاونت با دعوت نمایندگانی از دو طرف، نسبت به رفع مشکلات و حل اختلافات اقدام کرد.

نصیری اظهار داشت: چهار خطه کردن این مسیر راه آهن موجب شده بود خانه های کنار ریل در حریم قرار گیرند و این امر مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می کرد.

به گفته وی، این مسئله نزدیک شش ماه به اختلاف میان شهروندان و شرکت راه آهن دامن زده بود که با خواست فرمانداری، شهرداری کرج به این موضوع ورود پیدا کرد و در جلسه ای که هفته گذشته برگزار شد؛ مقرر شد مسئله فوق با ارسال نقشه به معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج مورد بررسی قرار گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج اضافه کرد: بر این اساس شرکت راه آهن باید نقشه چهارخطه کردن مسیر راه آهن را به شهرسازی تحویل داده و تاییدیه آن را دریافت کند تا به این شکل مشکلات طرح مرتفع شده و دغدغه شهروندان برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گویی راه آهن کرج از حیاط خانه شان می گذرد

گویی راه آهن کرج از حیاط خانه شان می گذرد