مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 12:002018-08-14سياسي

«سمفونی پیروزی» چه حال و هوایی دارد؟ + فیلم و عکس


رهبر مهمان ارکستر سمفونیک تهران که قرار است «سمفونی پیروزی» را در سالروز ورود آزادگان به کشور روی صحنه ببرد، گفت: رهبری کردن این سمفونی به مراتب مشکل تر از رهبری سمفونی های کلاسیک و روتین این ارکستر است.

- رهبر مهمان ارکستر سمفونیک تهران که قرار است سمفونی پیروزی را در سالروز ورود آزادگان به کشور روی صحنه ببرد، گفت: رهبری کردن این سمفونی به مراتب مشکل تر از رهبری سمفونی های کلاسیک و روتین این ارکستر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نادر مرتضی پور که با خبرنگاران گفت وگویی داشت، در توضیح مطلب بالا اظهار کرد: رهبری کردن این سمفونی به مراتب مشکل تر از رهبری سمفونی های کلاسیک و روتین این ارکستر است.

به این دلیل که آن سمفونی ها قالب تعریف شده مشخص و فرم خاصی دارند.

اما این سمفونی به دلیل موضوع و داستانی که توصیف می کند، موسیقی توصیفی است و احتیاج دارد توجه ویژه و خاص تری به آن شود؛ بنابراین این سمفونی کار بیشتری می برد و تمرکز و حساسیت خاصی دارد.

تمرین ارکستر سمفونیک تهران ـ سمفونی پیروزی او با توضیح اینکه گروه کُری که این اثر را اجرا می کنند، 60 نفر و نوازندگان ارکستر 68 تا 70 نفر هستند، بیان کرد: ویژگی این سمفونی این است که کلام هم دارد، با توجه به این موضوع کمتر شادی در آن وجود دارد و بیشتر حزن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سمفونی پیروزی» چه حال و هوایی دارد؟ + فیلم و عکس

«سمفونی پیروزی» چه حال و هوایی دارد؟ + فیلم و عکس