مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 11:262018-08-14اجتماعي

بازگشایی محورهای مواصلاتی نهبندان به شهداد و زابل/ نجات 38 گرفتار در طوفان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: از ابتدای هفته جاری تاکنون 38 نفر از افراد گرفتار در طوفان توسط تیم های امدادی نجات یافتند.

- بازگشایی محورهای مواصلاتی نهبندان به شهداد و زابل/ نجات 38 گرفتار در طوفان مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: از ابتدای هفته جاری تاکنون 38 نفر از افراد گرفتار در طوفان توسط تیم های امدادی نجات یافتند.

سیدابوالحسن میرجلیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند اظهار داشت: پیرو اطلاعیه های سازمان هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور وقوع باد شدید را از اوایل هفته جاری تا بعدازظهر دوشنبه در سطح استان داشتیم که این وضعیت در مناطق شرقی و جنوبی استان از شدت بیشتری برخوردار بود.

وی افزود: سرعت وزش باد در برخی مناطق از نوار مرزی حتی به 80 کیلومتر در ساعت نیز رسید که خوشبختانه طبق اطلاع رسانی قبلی و آماده باش 46 تیم امدادی خسارات وارده ناچیز بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی در بیان مشکلات به وجود آمده، تصریح کرد: در این هفته بسته شدن محورهای مواصلاتی نهبندان به زابل و نهبندان به شهداد را داشتیم که با تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه استان مسیرها بازگشایی شد که هم اکنون عبور و مرور بدون مشکل در جریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی محورهای مواصلاتی نهبندان به شهداد و زابل/ نجات 38 گرفتار در طوفان

بازگشایی محورهای مواصلاتی نهبندان به شهداد و زابل/ نجات 38 گرفتار در طوفان