مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 11:002018-08-14سياسي

تلاش برای راه اندازی پژوهشکده علوم اجتماعی در کرج


رییس جهاد دانشگاهی البرز از راه اندازی پژوهشکده علوم اجتماعی و شهری در استان البرز تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به مغفول ماندن این حوزه و توانایی جهاد دانشگاهی البرز در علوم انسانی، - راه اندازی این پژوهشکده به طور جدی پیگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلی اکبر هاشمی راد در جلسه دیدار رییس ستاد اقامه نماز استان البرز از جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی واحد استان البرز در سال 1392 و با ادغام واحد خوارزمی و هنر کار خود را با چهار معاونت فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و تجاری سازی اشتغال آغاز کرد.

وی به فعالیت های جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگی اشاره کرد و گفت: در این سال ها معاونت فرهنگی اقدامات خود را در داخل و خارج از دانشگاه های استان پیگیری کرده است.

رییس جهاد دانشگاهی استان البرز از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این حوزه گفت و تصریح کرد: برگزاری همایش ملی نقش سبک زندگی در اقتصاد مقاومتی، اتاق فکر راهکارهای عملیاتی شدن ایده های خوب در جامعه، جشنواره های فرهنگی و ملی ویژه دانشجویان، برنامه های مربوط به فرهنگ سازی در اقتصاد دانش بنیان، برگزاری مناظرات دانشجویی در سطح استان، برگزاری جشنواره بهار و سلسله نشست های تخصصی فرهنگ دانشگاهی از جمله اقدامات صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای راه اندازی پژوهشکده علوم اجتماعی در کرج

تلاش برای راه اندازی پژوهشکده علوم اجتماعی در کرج