مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 10:152018-08-14بين الملل

چین به بندهای منفی قانون بودجه نظامی 2019 آمریکا اعتراض کرد


وزارت امور خارجه چین امروز (سه شنبه) اعلام کرد، پکن مراتب اعتراض خود را درباره بودجه نظامی 2019 آمریکا موسوم به قانون اختیار دفاع ملی (NDAA) که شامل بندهای منفی درباره چین می شود ، - چین به "بندهای منفی" قانون بودجه نظامی 2019 آمریکا اعتراض کرد وزارت امور خارجه چین امروز (سه شنبه) اعلام کرد، پکن مراتب اعتراض خود را درباره بودجه نظامی 2019 آمریکا موسوم به قانون اختیار دفاع ملی (NDAA) که "شامل بندهای منفی درباره چین می شود"، ابزار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، لو کانگ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت: طرف چینی مکررا موضع خود را درباره این مساله اعلام کرده و آن را به طرف آمریکایی ارائه کرده است.

ما نارضایتی کامل خود را با توجه به این حقیقت به آمریکا درباره این قانون و امضای آن اعلام کرده ایم که نشانی از اعتراض دولت چین نیز دارد؛ این قانون شامل بندهای منفی در قبال چین است.

این وزارت خانه همچنین به دولت واشنگتن تاکید کرده تا از تفکراتی با منشا جنگ سرد و ایده های بازی برد باخت دست بردارد.

در ادامه بیانیه وزارت امور خارجه چین همچنین آمده است: ما به دولت آمریکا تاکید داریم تا در ارتباط با روابط بین دو کشور واقعگرایانه رفتار کند و باعث انسجام بیشتر توافقات مشترک دو کشور شود، از اجرای مفاد منفی این لایحه حذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین به بندهای منفی قانون بودجه نظامی 2019 آمریکا اعتراض کرد

چین به بندهای منفی قانون بودجه نظامی 2019 آمریکا اعتراض کرد