مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1397 ساعت 18:162018-08-13اقتصادي

3 کانتینر کنسرو غذای سگ و گربه به ارزش 60 میلیارد ریال کشف شد


بازرس ویژه کمیسیون نظارت شهرستان پردیس گفت: طبق بررسی ها و مستندات موجود 2 تا 3 کانتینر غذای کنسرو خارجی حیوانات کشف شد که ارزش ریالی این کالاها 40 تا 60 میلیارد ریال تخمین زده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، مهدی اکبری نژاد بازرس ویژه کمیسیون نظارت شهرستان پردیس بعدازظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس از کشف و پلمپ یک سوله نگهداری کالای ظن به قاچاق غذای حیوانات خانگی خبر داد و اظهار داشت: حسب گزارشات رسیده به حراست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس مبنی بر نگهداری کالای قاچاق و احتکار در منطقه صنعتی خرمدشت با حضور بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، رییس و بازرسان اتاق اصناف، پلیس آگاهی شهرستان از این یک سوله بازرسی به عمل آمد.

وی گفت: طی بازرسی از این سوله که محل نگهداری غذای حیوانات خانگی(غذای سگ و گربه) از نوع خارجی که ظن به قاچاق می رفت با تهیه لیست مواد انبار شده، صورت جلسه آن تنظیم و به امضا مسؤولان رسید.

اکبری نژاد ادامه داد: با هماهنگی قاضی تعزیرات حکومتی پردیس و دماوند سوله مذکور پلمپ و پرونده برای بررسی های بیشتر به آگاهی شهرستان ارجاع شد.

بازرس ویژه کمیسیون نظارت شهرستان پردیس در خصوص میزان کالای ظن به قاچاق این سوله، اظهار کرد: طبق بررسی ها و مستندات موجود 2 تا 3 کانتینر غذای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کانتینر کنسرو غذای سگ و گربه به ارزش 60 میلیارد ریال کشف شد

3 کانتینر کنسرو غذای سگ و گربه به ارزش 60 میلیارد ریال کشف شد