مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1397 ساعت 17:352018-08-13اقتصادي

سود بانکی بالا رفت؟


اغلب بانک ها به مشتریان خود اعلام کرده اند که امکان خرید اوراق گواهی 18 درصد یک ساله فراهم شده است؛ سودی که سه درصد بالاتر از نرخ 15 درصد سپرده بانکی است و این سوال را ایجاد کرده که آیا مشتریان شبکه بانکی حاضرند سپرده های جدیدی را به بانک ها بیاورند و یا .

- اغلب بانک ها به مشتریان خود اعلام کرده اند که امکان خرید اوراق گواهی 18 درصد یک ساله فراهم شده است؛ سودی که سه درصد بالاتر از نرخ 15 درصد سپرده بانکی است و این سوال را ایجاد کرده که آیا مشتریان شبکه بانکی حاضرند سپرده های جدیدی را به بانک ها بیاورند و یا اینکه ترجیح می دهند در جریان نوسان بازار و ارقام بی ثباتی که وجود دارد، به سمت بازارهای دیگر از جمله سکه و طلا روانه کنند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حدود دو سال است که نرخ سود سپرده در بانک ها تغییری نکرده و 15 درصد برای سپرده های یک ساله و 10 درصد برای کوتاه مدت ثابت باقی مانده است.

همچنین، در شهریورماه سال گذشته بانک مرکزی در بخشنامه ای به بانک ها تکلیف کرد که باید از این نرخ ها تبعیت کرده و سودهایی که در ارقام بالاتر و متفاوت از دستورالعمل در حال پرداخت در شبکه بانکی بود به نرخ های مصوب بازگردد .

گرچه بانک ها در آن زمان برای ممانعت از خروج سرمایه بخشی از سپرده های کوتاه مدت را به مدت دار یک ساله تبدیل کردند؛ اما به مرور برخی هیجانات در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود بانکی بالا رفت؟

سود بانکی بالا رفت؟