مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1397 ساعت 16:102018-08-13اقتصادي

همایش بی کیفیتِ روز ملی کیفیت


چهارمین همایش ملی کیفیت در حالی برگزار شد که علی رغم اعلام قبلی مبنی بر حضور برخی از مسئولان ارشد کشور هیچ یک از آن ها در این مراسم حضور پیدا نکرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمین همایش ملی کیفیت در حالی ظهر امروز در سالن همایش های بین المللی سازمان صداوسیما برگزار شد که قبل از برگزاری مراسم از سوی برگزار کنندگان این مراسم به خبرنگاران اعلام شد که محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، نیره پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد ایران، نوابی رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و نیز فولادگر رییس فراکسیون کیفیت و استاندارد مجلس شورای اسلامی در این مراسم حضور پیدا می کند که هیچ یک از آن ها در چهارمین همایش ملی کیفیت حضور نیافته بود.

سید حمید کلانتری - معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی - در این مراسم با اشاره به اینکه کیفیت و بهره وری تاثیرگذاری متقابلی نسبت به یکدیگر دارند گفت: سوال اساسی این است که چرا علی رغم تاکیدات مختلف طی سالیان اخیر شاهد ارتقای کیفیت نبوده ایم؟ چه کسی مقصر است؟ چه کسی کوتاهی کرده است؟ چرا از پیشرفت های لازم برخوردار نمی شویم؟ چرا برخی تولیدات از کیفیت لازم برخوردار نیستند؟ چرا مردم به کالای ایران کمتر اقبال نشان می دهند؟ چرا مردم ما غرب زده هستند و تولیدات خارجی آن ها را بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بی کیفیتِ روز ملی کیفیت

همایش بی کیفیتِ روز ملی کیفیت