مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1397 ساعت 15:262018-08-13اقتصادي

تصویب 150 میلیارد ریال برای عملیاتی شدن پروژه قطار شهری در گیلان


فعالیت 12 هزار راننده حمل کالا و نقل وانتقال مسافر در گیلان و ایاب و ذهاب جاده ای و میان شهری یکی از مسائلی است که مردم همه روزه با آن دست وپنجه نرم می کنند، - بنابراین حل مشکلات مسافران و رانندگان می تواند از اولویت های رفع مشکلات استان تلقی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ایاب و ذهاب جاده ای و میان شهری یکی از مسائلی است که مردم با آن دست وپنجه نرم می کنند، بر این اساس مردم همه روزه با چنین مشکلاتی مواجه هستند لذا حل این مشکل مهم می تواند از اولویت های رفع مشکلات استان تلقی شود.

افزایش ناوگان حمل ونقل شهری و جاده ای می تواند توسعه اجتماعی و اقتصادی را در پیش داشته باشد، حال سؤال اینجاست مسئولان شهری و جاده ای تا چه میزان در توسعه راه های ارتباطی و ناوگان حمل ونقل عمومی قدم برداشته اند؟ آیا اقدامات مسئولان مربوطه در این حوزه کافی بوده است.

افتتاح پروژه قطار شهری نباید به کسب وکار ما آسیب بزند یکی از رانندگان تاکسی با اشاره به اینکه مسئولان باید به مشکلات ما رانندگان توجه کنند اظهار کرد: نباید افتتاح پروژه قطار شهری به گونه ای باشد که به کسب وکار ما آسیب بزند و مسئولان مربوط باید به این موضوع توجه داشته باشند.

حسین دلاوری با اشاره به اینکه ما با تمامی مشکلات موجود در جاده ها کنار می آییم افزود: ما رانندگان با توجه به مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 150 میلیارد ریال برای عملیاتی شدن پروژه قطار شهری در گیلان

تصویب 150 میلیارد ریال برای عملیاتی شدن پروژه قطار شهری در گیلان