مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1397 ساعت 11:112018-08-13بين الملل

حضور گسترده مردم یمن در «ضحیان» برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدا


در حالی که هنوز روند تفحص پیکر قربانیان جنایت اخیر عربستان در استان صعده، ادامه دارد، شمار زیادی از مردم یمن، خود را برای تشییع پیکر شهدای این جنایت آماده کرده اند.

- حضور گسترده مردم یمن در ضحیان برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدا در حالی که هنوز روند تفحص پیکر قربانیان جنایت اخیر عربستان در استان صعده، ادامه دارد، شمار زیادی از مردم یمن، خود را برای تشییع پیکر شهدای این جنایت آماده کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که عملیات یافتن مفقودان حمله جنگنده های سعودی به بازاری در صعده، همچنان ادامه دارد، شمار زیادی از مردم یمن خود را برای تشییع پیکر شهدای این حمله آماده می کنند.

خبرنگار شبکه المسیره یمن اعلام کرد که هنوز عملیات یافتن مفقودان حمله جنگنده سعودی به اتوبوس حامل دانش آموزان در استان صعده در اطراف محل حادثه، ادامه دارد.

پنجشنبه پیش (18 مرداد)، جنگنده های ائتلاف سعودی یک اتوبوس حامل دانش آموزان یمنی در بازاری در شهر ضحیان واقع در استان شمالی صعده را هدف قرار دادند که بر اساس آماری که تاکنون منتشر شده، دست کم 55 نفر شهید و 77 تن زخمی شدند.

  از سوی دیگر، منابع آگاه می گویند که شمار زیادی از مردم یمن برای ابراز همدردی با خانواده های قربانیان این جنایت از استان صعده و سایر استانهای این کشور خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گسترده مردم یمن در «ضحیان» برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدا

حضور گسترده مردم یمن در «ضحیان» برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدا