مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1397 ساعت 09:312018-08-13بين الملل

دستیار سابق ترامپ، فایل صوتی اخراجش از کاخ سفید را منتشر کرد


مدیر دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید از سال 2017 تا 2018 که کتابی درباره نژادپرست بودن «دونالد ترامپ» منتشر کرده، حالا فایلی صوتی از لحظه اخراجش از دولت منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک روز بعد از انتشار خبر نگارش کتاب یکی از معدود زنان سیاه پوست فعال در کارزار انتخاباتی ترامپ و همچنین اولین مدیر دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید، او در یک اقدام جنجالی فایلی صوتی از لحظه اخراجش توسط رییس کارکنان کاخ سفید را منتشر کرد.

اوماروسا مانیگالت نیومن که از اوایل سال 2004 با رییس جمهور کنونی آمریکا آشنا بوده، در کارزار انتخابات ریاست جمهوری او حضور داشته و یک سال را هم در کاخ سفید او کار کرده، حالا در یک برنامه تلویزیونی فایلی صوتی از ژنرال جان کلی رییس کنونی کارکنان کاخ سفید منتشر کرد.

او با حضور در شبکه ان بی سی فایلی صوتی از صحبت های آقای کلی به او منتشر کرد؛ صحبت هایی که برای اعلام خبر اخراجش از کاخ سفید و دولت ترامپ مطرح شدند.

در این فایل که به صورت مخفیانه ضبط شده، رییس کارکنان کاخ سفید با لحنی تهدیدآمیز به اوماروسا می گوید که او برخی قوانین کار در کاخ سفید را نقض کرده و بنابراین باید اخراج شود.

کلی که یک ژنرال بازنشسته آمریکایی است، در توضیح صحبت هایش مثالی از قوانین ارتش و سربازان می زند و در یکی از بخش های تهدیدآم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیار سابق ترامپ، فایل صوتی اخراجش از کاخ سفید را منتشر کرد

دستیار سابق ترامپ، فایل صوتی اخراجش از کاخ سفید را منتشر کرد