مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1397 ساعت 09:152018-08-13اقتصادي

ششمین دوره کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی برگزار می شود


ششمین دوره کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی طی روزهای 30 مهرماه تا 2 آبان ماه امسال در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ششمین دوره کنفرانس فناوری نانو همزمان با سی و سومین کنفرانس بین المللی برق با محورهایی چون فناوری نانو در انرژی های تجدیدپذیر، فناوری نانو در تولید برق، فناوری نانو در انتقال برق، فناوری نانو در توزیع برق و فناوری نانو در محیط زیست برگزار خواهد شد.

طبق روال سال های گذشته نمایشگاه جانبی این کنفرانس نیز برگزار خواهد شد و مراکز تحقیقاتی، دانشگاه ها، صنایع و شرکت های دانش بنیان فرصت مناسبی را جهت ارائه آخرین تحقیقات، دستاوردها و محصولات خود با محوریت نانوفناوری خواهند داشت.

کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی به همت مرکز توسعه فناوری نانوی پژوهشگاه نیرو در سال 1392 با هدف معرفی و گسترش این فناوری نوین در صنعت برق کشور آغاز به فعالیت کرد.

این کنفرانس طی پنج دوره فعالیت، به عنوان گردهمایی بزرگ اساتید، متخصصان، فناوران و دانشجویان فعال در مراکز تحقیقاتی، دانشگاه ها، صنایع و شرکت های دانش بنیان فرصت بسیار مناسبی را جهت ارائه آخرین تحقیقات، دستاوردها و محصولات با محوریت نانوفناوری مورد استفاده در صنعت برق فراهم آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین دوره کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی برگزار می شود

ششمین دوره کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی برگزار می شود