مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1397 ساعت 08:312018-08-13دانش

دانشگاه پیام نور رتبه اول کیفیت آموزشی را در کنار صنعتی شریف کسب کرد


مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: پیام نور در جدیدترین ارزیابی ها رتبه اول کیفیت آموزشی را در کنار دانشگاه صنعتی شریف کشور کسب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی حسن آبادی، مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت: دانشگاه پیام نور وسیعترین دانشگاه دولتی جهان اسلام است که با دریافت کمترین شهریه کار می کند.

حسن آبادی افزود: پیام نور در جدیدترین ارزیابی ها رتبه اول کیفیت آموزشی را در کنار دانشگاه صنعتی شریف کشور کسب کرده است که نشان از ظرفیت بالای کیفیت آموزشی در پیام نور است.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با بیان اینکه این دانشگاه در ابتدا برای کارکنان و افرادی که کمتر فرصت حضور در دانشگاه را دارند راه اندازی شد؛ اما امروز بدلیل کیفیت بالای آموزشی خیلی از دانشجویان در این دانشگاه درس می خوانند، تصریح کرد: دانشگاه پیام نور جزو 10 دانشگاه برتر کشور شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه کمترین شهریه را از دانشجو دریافت می کنیم، اظهار داشت: دانشجویان این دانشگاه می توانند همزمان در دو رشته درسی تحصیل کنند، به طوری که در حال حاضر 20 درصد دانشجویان پیام نور همزمان در دو رشته تحصیل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پیام نور رتبه اول کیفیت آموزشی را در کنار صنعتی شریف کسب کرد

دانشگاه پیام نور رتبه اول کیفیت آموزشی را در کنار صنعتی شریف کسب کرد