مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1397 ساعت 16:012018-08-12سياسي

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش: تمام 6 زیرنظام سند تحول آموزش و پرورش تصویب شد


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با تشبیه سند تحول بنیادین به نقشه ای برای ایجاد ساختار جدید نظام تعلیم و تربیت، گفت: آخرین مرحله تدوین سند یعنی تصویب زیرنظام ها انجام شد و هم اکنون زیرنظام های شش گانه سند تحول بنیادین آماده اجراست.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در مراسم آغازین پنجمین دوره اردوی آموزشی، فرهنگی و مهارتی حیات طیبه در پردیس شهید بهشتی مشهد، ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با سند تحول بنیادین، گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان یک کارشناس خبره در حوزه تعلیم و تربیت و فرهنگ، از این سند دفاع و از آن با تعابیری مانند افتخارآمیز، پیشرو و جامع یاد می کنند، پس همه ما باید تلاش کنیم که این سند را عملیاتی سازیم.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با تشبیه سند تحول بنیادین به نقشه ای برای ایجاد ساختار جدید نظام تعلیم و تربیت، اعلام کرد: آخرین مرحله تدوین سند یعنی تصویب زیرنظام ها انجام شد و هم اکنون زیرنظام های شش گانه سند تحول بنیادین آماده اجراست.

نوید ادهم با بیان اینکه برای حضور در صحنه تحول آفرینی در آموزش و پرورش باید به چند پیش فرض مهم توجه کنیم، اظهار کرد: اولین پیش فرض این است که آموزش و پرورش موجود علی رغم همه زحمات و تلاش های دست اندرکاران آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش: تمام 6 زیرنظام سند تحول آموزش و پرورش تصویب شد

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش: تمام 6 زیرنظام سند تحول آموزش و پرورش تصویب شد