مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1397 ساعت 13:552018-08-12فرهنگي

اجرای موسیقی خیابانی مجوز لازم دارد


کمیسیون فرهنگی مجلس، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری تهران، وزارت اطلاعات و ناجا هفته قبل دور هم جمع شده اند و یک تصمیم مهم برای موسیقی گرفته اند: - ضرورت دریافت مجوز برای اجراهای خیابانی موسیقی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران با این مقدمه نوشت: با این مجوزها گروه های موسیقی که اجراهای خیابانی دارند می توانند در پارک ها، مراکز خرید، مراکز تفریحی، بازار، خیابان و خیلی جاهای دیگر اجرا داشته باشند.

با این خوانش از توافق یاد شده همه چیز به کام گروه های موسیقی خیابانی خواهد بود.

آنها به رسمیت شناخته می شوند و می توانند در امنیت در مکان های عمومی اجرا کنند اما این موضوع خوانش دیگری هم می تواند داشته باشد، چیزی که بر عکس خوانش اول اصلاً برای این گروه ها نمی تواند خوشایند باشد؛ گروه های موسیقی خیابانی باید برای اجراهای خود از این پس مجوز دریافت کنند.

اگر از این زاویه تصمیم اتخاذ شده اخیر را ببینیم معنایش خلق یک کرور مشکل جدید برای گروه های موسیقی است که بدون آن مشکلات هم نه هیچ رسمیتی داشتند و نه هیچ مدافعی.

حالا با این وضع سؤال این است که اگر توافق صورت گرفته در کمیسیون فرهنگی مجلس اجرایی شود، چه شرایطی پیش روی پدیده موسیقی خیابانی خواهد بود؟ گزارش امنیتی بابت موسیقی خیابانی حجت الاسلام احمد مازنی، رییس کمیسیون فرهنگی مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای موسیقی خیابانی مجوز لازم دارد

اجرای موسیقی خیابانی مجوز لازم دارد