مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1397 ساعت 12:362018-08-12ورزشي

ایران میزبان بیست و پنجمین دوره مسابقات جهانی رباتیک شد


رییس کمیته ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران فیرا، از میزبانی ایران در بزرگترین رویداد ورزشی ربات ها در جهان در سال 2020 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سروش صادق نژاد در نشست سالیانه هیئت رییسه فدارسیون جهانی رباتیک فیرا با اشاره به حمایت های وزارت علوم تحقیقات و فناوری و دانشگاه صنعتی امیرکبیر در توسعه فعالیت های رباتیک و هوش مصنوعی در چندسال گذشته در کشور افزود: امسال توانستیم در جلسه هیئت رییسه فدراسیون جهانی رباتیک فیرا در زمان برگزاری مسابقات جهانی سال 2018 در کشور تایوان حضور داشته باشیم.

با ارائه پیشنهادی قوی از سوی کمیته ملی ربانیک جمهوری اسلامی ایران فیرا و دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)، کشور عزیزمان ایران با توجه به سابقه ی حضور موفق گروه های مختلف ایرانی در بخش های دانش آموزی و دانشجویی و با توجه به توسعه ی فعالیت های علمی و پژوهشی کشور ایران در این حوزه، به عنوان میزبان رقابت های بیست و پنجمین دوره مسابقات جهانی رباتیک فیرا 2020 برگزیده شد.

صادق نژاد اضافه کرد: این افتخار بزرگی برای جامعه ی علمی کشور است که با حضور کشور های قدرتمند عضو فدارسیون جهانی رباتیک فیرا از مناطق مختلف دنیا از جمله کانادا؛ ژاپن؛ انگلستان؛ آلمان؛ روسیه؛ ترکیه؛ چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران میزبان بیست و پنجمین دوره مسابقات جهانی رباتیک شد

ایران میزبان بیست و پنجمین دوره مسابقات جهانی رباتیک شد