مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1397 ساعت 11:252018-08-12سياسي

آغاز بخش کتبی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت


معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، اعلام کرد: این دانشگاه برای چهارمین سال متوالی، میزبان منطقه ای مرحله کشوری بخش کتبی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا گیلاسی ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: این مسابقات در هشت منطقه تهران، شهید بهشتی، گلستان، مشهد، تبریز، کرمانشاه، شیراز و کاشان به صورت سراسری برگزار می شود.

وی، با اشاره به اینکه تعداد کل شرکت کنندگان منطقه مرکزی 150 نفر است، افزود: از این تعداد، 54 نفر از دانشگاه علوم پزشکی کاشان (28 کارمند، 15 استاد و 11 دانشجو)، 17نفر از اصفهان، 22 نفر از یزد، 21 نفر از شهر کرد و 20 نفر از قم در این رقابت قرآنی شرکت دارند.

دکتر گیلاسی تصریح کرد: مسابقات روز دوشنبه 22 مرداد ماه همزمان با سراسر کشور راس ساعت 11 در دانشکده پزشکی با حضور کارشناسان دانشگاه های شرکت کننده و یوسف افراشی نماینده وزارت بهداشت به عنوان ناظر آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبدا، بخش کتبی مرحله کشوری در رشته های احادیث اهل بیت، پرسمان قرآنی، سبک زندگی اسلامی، احکام، حفظ موضوعی قرآن کریم، سیره معصومین، آشنایی با صحیفه سجادیه، ترجمه و تفسیر و آشنایی با نهج البلاغه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بخش کتبی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

آغاز بخش کتبی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت