مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1397 ساعت 11:002018-08-12سياسي

مازنی: در جلسه استیضاح وزیر کار به خانه ملت توهین شد


رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حواشی به وجود آمده در جلسه استیضاح وزیر کار، گفت: مجموع این حواشی به نفع کسانی است که می خواهند چهره زشتی از جمهوری اسلامی و روابط حاکم بین مسئولان نظام را به نمایش بگذارند.

- احمد مازنی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برخی موارد مطرح شده در جلسه استیضاح وزیر کار، اظهار کرد: این شیوه اداره کردن استیضاح اصلا به صلاح نبود.

استیضاح باید به گونه ای مدیریت می شد که مواردی که در متن استیضاح آمده از سوی متقاضیان استیضاح تشریح می شد و این افراد محورهای مختلف استیضاح را با تقسیم بندی بین خود در این جلسه توضیح می دادند.

وی افزود: یکی از اشکالات جلسه استیضاح این بود که افراد خارج از موضوع حرف زدند و متاسفانه رییس جلسه هم تذکر نمی داد که خارج از موضوع حرف نزنیم.

علاوه بر این در تریبونی که در سطح کشور شنیده می شود از افرادی اسم برده می شود که حق دفاع از خود را ندارند و در افکار عمومی هیولای فساد ساخته می شود، اینها چه ربطی به استیضاح دارد.

متاسفانه این مسائل بداخلاقی و بی تقوایی است.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: برخی شخصیت هایی که مخالف یا موافق استیضاح صحبت کردند اساسا شأن شان نبود که در این سطح هزینه شوند مثلا آقایان پزشکیان و پورابراهیمی می توانستند صحبت نکنند یا خیلی متین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازنی: در جلسه استیضاح وزیر کار به خانه ملت توهین شد

مازنی: در جلسه استیضاح وزیر کار به خانه ملت توهین شد