مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1397 ساعت 10:152018-08-12فناوري

آسیب پذیری گلکسی اس 7 در برابر نفوذ هکرها


به تازگی محققان امنیت سایبری دریافته و اعلام کرده اند که گوشی هوشمند گلکسی اس 7 سامسونگ در برابر حملات سایبری و نفوذ هکرها آسیب پذیری بالایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت deccanchronicle، در سال های اخیر با رشد و افزایش بی سابقه حملات سایبری، بدافزاری و سرقت اطلاعات کاربران توسط هکرها و مجرمان سایبری، مقوله امنیت سایبری و آسیب پذیری دستگاه های الکترونیکی از اهمیت خاص و بسزایی برخوردار شده است، بنابراین بسیاری از محققان و پژوهشگران فعال در حوزه امنیت سایبری به بررسی دستگاه های الکترونیکی مختلف و گوشی های هوشمند پرداخته اند تا بتوانند با تحقیق و پژوهش برروی محصولات گوناگون موردنظر، به آسیب پذیری و ضعف های امنیتی احتمالی آنها پی برده و به افزایش آگاهی کاربرانش کمک کند.

حالا به تازگی این پژوهشگران اعلام کرده اند که امنیت میکروچیپ های بکار رفته در گوشی گلکسی اس 7 بسیار پایین است و هکرها قادر خواهند بود به راحتی به اطلاعات کاربرانشان دسترسی پیدا کنند و بدین ترتیب امنیت اطلاعات آن ها را به مخاطره انداخته است.

به گفته آنها، این حفره امنیتی بیش از 10 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را مورد هجوم و حمله قرار داده و به هکرها امکان می دهد که به اطلاعات شخصی و حریم خصوصی آن ها دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب پذیری گلکسی اس 7 در برابر نفوذ هکرها

آسیب پذیری گلکسی اس 7 در برابر نفوذ هکرها