مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1397 ساعت 10:102018-08-12اقتصادي

دپوی داروی کمیاب توسط یکی از کارکنان بیمارستانی در کرمان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: گشت های تعزیرات و فعالیت ها در برخورد با اخلالگران اقتصادی تا تثبیت آرامش در بازار ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه کویر، ارسلان میری در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه باید از همه توان دستگاه های قضایی، اجرایی و امنیتی در جهت برخورد لازم با محتکران استفاده شود افزود: تعزیرات مرجع رسیدگی و صدور رای برای تخلفات اقتصادی است و یکی از موارد تخلف احتکار است که اخیرا 5 گروه متشکل از قضات دادسرا، دستگاه های امنیتی انتطامی و صنعت و معدن برای رسیدگی و برخورد با تخلفات اقتصادی ورود کرده است.

میری تصریح کرد: اگر در تخلفات کشف شده عنوان اخلال اقتصادی صدق نکند، قطعا احتکار مفروض و در دادسرا در حال رسیدگی است.

وی بیان کرد: در برخورد با اخلالگران صرف دستگاه قضایی، اجرایی و تعزیرات نقش موثری نمی توانند داشته باشند و مشارکت مردم و اصناف می تواند کمک کند و باید همه مردم در جنگ اقتصادی ورود کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: مرجع کشف تخلف در حوزه غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی است و هفته گذشته مقدار قابل توجهی داروی قاچاق از داروخانه ای در کرمان کشف و یک مورد دپوی دارو کمیاب و بعضا نایاب که توسط یکی از کارکنان بیمارستانی صورت گرفته بود شناسایی شد که در حال بررسی است و نتیجه به زودی به مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپوی داروی کمیاب توسط یکی از کارکنان بیمارستانی در کرمان

دپوی داروی کمیاب توسط یکی از کارکنان بیمارستانی در کرمان