مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1397 ساعت 09:052018-08-12بين الملل

چرا آمریکا نفت ونزوئلا را تحریم نخواهد کرد؟


آمریکا طی یک سال گذشته تحریم های به شدت محدودکننده ای روی فاینانس و استقراض ونزوئلا تحمیل کرده اما برخلاف انتظارات، تمایلی به تحریم مستقیم علیه صنعت نفت این کشور نشان نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حرف آمریکا این است که دیگر بدنبال تحریم صنعت نفت ونزوئلا نیست و چنین چیزی به این دلیل نیست که نفت ونزوئلا بخش بزرگی از واردات پالایشگاه های منطقه گلف کاست را تشکیل می دهد.

برایان شید به پلاتس گفت: دولت آمریکا نمی خواهد مسئول فروپاشی کامل ونزوئلا شناخته شود و نمی خواهد برای مشارکت در چنین رویدادی مقصر قلمداد شود.

جورج دیوید بنکس، مشاور محیط زیست و انرژی بین المللی سابق دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به پلاتس گفت: کاخ سفید نمی خواهد این بحران را داشته باشد.

به نظر می رسد دولت آمریکا در حال حاضر ایده وضع تحریم های نفتی علیه ونزوئلا را کنار گذاشته و دولت ترامپ نسبت به سال گذشته تردید بیشتری در این باره نشان می دهد و احتمالا بیش از قبل برای ممنوعیت واردات نفت ونزوئلا به آمریکا یا ممنوعیت صادرات مواد نفتی به ونزوئلا تردید دارد.

شایعات پیرامون تحریم های آمریکا علیه نفت ونزوئلا بیش از یک سال است که به گوش می رسد و سال گذشته این موقع احتمال اجرای آنها قوت گرفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا آمریکا نفت ونزوئلا را تحریم نخواهد کرد؟

چرا آمریکا نفت ونزوئلا را تحریم نخواهد کرد؟