مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1397 ساعت 07:452018-08-12سياسي

بیشتر ایرانی ها فردی از اقوام را در تصادف از دست داده اند


معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: متاسفانه امروزه تصادفات جاده ای بسیار عادی شده و بیشتر افراد در اطرافشان کسی را داشته اند که در حوزه تصادفات آسیب دیده است، - به همین دلیل رسانه باید فرهنگ سازی کند.

محمدعلی صلواتی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه در اصفهان وضعیت خوبی نداریم، تصریح کرد: متاسفانه روزانه دو تا سه نفر در تصادفات کشته می شوند و اگر به دو قانون ساده بستن کمربند ایمنی و استفاه از کلاه ایمنی توجه شود آمار کشته شدگان بسیار کاهش می یابد.

سال گذشته در کاشان 38 مورد فوتی موتور سوار ثبت شد که اگر این افراد کلاه ایمنی داشتند، جان خود را از دست نمی دادند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به اینکه بخش زیادی از تصادفات جاده ای ناشی از خواب آلودگی است، اضافه کرد: رانندگان در جاده های اصفهان دچار هیپنوتیزم جاده ای می شوند، به همین دلیل لازم است پس از هر 2 ساعت رانندگی، 10 دقیقه استراحت کنند، متاسفانه حدود بیش از 50 درصد تصادفات در استان اصفهان ناشی از عدم توجه به جلو و خواب آلودگی است.

وی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دوسالانه عکس ایسنا که در نگارخانه سیتی سنتر اصفهان در حال برگزاری است، اظهار کرد: سوژه های خوبی برای این نمایشگاه انتخاب شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر ایرانی ها فردی از اقوام را در تصادف از دست داده اند

بیشتر ایرانی ها فردی از اقوام را در تصادف از دست داده اند