مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1397 ساعت 01:402018-08-11فناوري

نصب فیبر نوری در مرز ایران و عراق در انتظار امکانات حج و اربعین 97


فراهم کردن امکانات ارتباطی در زمان اربعین و حج واجب در سال های گذشته، همواره از اهمیت زیادی برخوردار بوده است و در صورت مناسب بودن شرایط ارتباطی، - یکی از موفقیت های هر سال را رقم می زند.

نصب فیبر نوری در مرز ایران و عراق، شرکت ارتباطات زیر ساخت در نقاط از پیش تعیین شده ای در مرز ایران وعراق، فیبر نوری نصب و اجرا کرده است و منتظر اعلام نهایی وزارت کشور در خصوص نقاط تردد مرزی برای زائران در ایام اربعین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این راستا، برای اربعین سال 97، شرکت ارتباطات زیرساخت که ضمن برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با اپراتورهای تلفن همراه و ثابت کشور، ظرفیت های ارتباطی مورد درخواست آنان را برای ارتقای کیفیت ارتباطات مشترکان تامین می کند، در نقاط از پیش تعیین شده ای در مرز ایران و عراق، فیبر نوری نصب و اجرا کرده و منتظر اعلام نهایی وزارت کشور در خصوص نقاط تردد مرزی برای زائران در ایام اربعین است.

اسماعیل رادکانی - مسئول کمیته تامین ارتباطات مناسبت های ملی و مذهبی- با اشاره به اعزام زائرین به کشور عربستان و افزایش ترافیک مربوط به ایام حج گفت: نیازمندی های ارتباطی حجاج عزیز پیش بینی و تامین شده و امیدواریم ارتباطات زائران ایرانی در ایام حج با بالاترین کیفیت برقرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب فیبر نوری در مرز ایران و عراق در انتظار امکانات حج و اربعین 97

نصب فیبر نوری در مرز ایران و عراق در انتظار امکانات حج و اربعین 97