مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1397 ساعت 17:062018-08-11سياسي

برای رفع تحریم ها هیچ قولی نمی دهیم، منتظر تصمیم اتحادیه اروپا هستیم


شرکت های خارجی از این تحریم ها رنج می برند، ولی ما حمایت های لازم خود را در این زمینه انجام می دهیم برای اینکه بتوانیم تحریم ها را ساده تر کنیم اما هیچ قولی نمی توانیم بدهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، عصر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه مبل مرکزی   به عنوان نماینده انحصاری هولدینگ تامیستوی کشور فنلاند با حضور جمعی از مسؤولان در شهرستان دماوند آغاز به کار کرد.

در این مراسم، سفیر کشور فنلاند در جمهوری اسلامی ایران، رایزن اقتصادی سفارت فنلاند، فرماندار شهرستان دماوند، شهردار دماوند و جمع دیگری از مسؤولان  این شهرستان حضور داشتند.

کیجو انشیو نوروانتو با اشاره به اینکه امیدواریم در بخش آبخیزداری بتوانیم اقدامات مهمی در دماوند انجام دهیم، گفت: برای آشنایی بیشتر با موقعیت و ظرفیت های شهرستان دماوند قرار است که به عنوان یک گردشگر دماوندگردی کنیم.

سفیر فنلاند در جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه برای نخستین بار است که به دماوند سفر می کند، اظهار کرد: امکانات خیلی خوبی در دماوند وجود دارد و با توجه به نشستی که با مسؤولان دماوند داشتیم، برای همکاری با این شهرستان خوش بین هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رفع تحریم ها هیچ قولی نمی دهیم، منتظر تصمیم اتحادیه اروپا هستیم

برای رفع تحریم ها هیچ قولی نمی دهیم، منتظر تصمیم اتحادیه اروپا هستیم