مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1397 ساعت 15:402018-08-11دانش

نقش پررنگ دانشجو در تسریع امور فرهنگی/ضرورت مشارکت حداکثری دانشجویان در فعالیت ها


رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب در جمع اعضای انجمن های علمی-دانشجویی دانشگاه با عنوان اینکه مشارکت دانشجویان نقش موثری در تسریع امور فرهنگی و در ایجاد انگیزه و امید در جامعه دارد، - برلزوم مشارکت حداکثری دانشجویان در فعالیت ها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر اورکی با بیان این که دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب با داشتن اعضای علمی برجسته و سرآمد، کارکنان ساعی و توانا و امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی با آخرین تکنولوژی روز دنیا در رشته های روانشناسی، تربیت بدنی، جغرافیا، سایت های رایانه ای و دیگر زمینه ها، بعنوان یک برند در میان سایر مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور شناخت می شود، افزود: انجمن های علمی- دانشجویی با برقراری ارتباط با انجمن ها و کانون های علمی-دانشجوی سایر دانشگاه ها می توانند برای معرفی هر چه بهتر پتانسیل ها و ظرفیت های دانشگاه به منظور همکاری با محققان و پژوهشگران نقشی برجسته ایفا کنند.

وی گفت: برگزاری برنامه های فراگروهی و مشترک با سایر دانشگاه ها می تواند موجب هم گرایی، دوستی و روحیه وحدت میان دانشجویان گروه های علمی مختلف و از همه مهمتر خلق ایده و نوآوری شود.

عضو علمی دانشگاه پیام نور به مسیر دانشگاه ها که به سمت نسل چهارم با ماهیت فرصت سازی، کارآفرینی و تولید ثروت پیش می رود اشاره کرد و افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش پررنگ دانشجو در تسریع امور فرهنگی/ضرورت مشارکت حداکثری دانشجویان در فعالیت ها

نقش پررنگ دانشجو در تسریع امور فرهنگی/ضرورت مشارکت حداکثری دانشجویان در فعالیت ها