مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1397 ساعت 13:102018-08-11اقتصادي

احداث دو پست اسکله تفریحی در تالاب انزلی


مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: دو پست اسکله تفریحی با استانداردهای بین المللی در تالاب بندرانزلی در راستای گردشگری و ایجاد اشتغال در حال احداث است.

- حسین چراغی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه صنعت حمل و نقل دریایی و فعالیت های بندری در استان گیلان پیشینه تاریخی دارد گفت: بندرانزلی یکی از بنادر تاریخی و با سابقه در کشور است و به دلیل وجود مزایای فراوان از جمله برخورداری از مزیت مناطق آزاد تجاری - صنعتی، قرار گیری در مسیر کریدورهای بین المللی، دسترسی مناسب به شبکه حمل و نقلی سرزمینی، همجواری با استان های صنعتی و همچنین نزدیکی به پایتخت،جایگاه ویژه ای در میان بنادرشمال کشور داشته و می تواند فرصت بی نظیری جهت جذب جریان های سرمایه، کسب و کار و تجارت منطقه ای و بین المللی فراهم کند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های بسیار خوب منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا نیز گفت: بندر آستارا نیز از سرمایه های استان گیلان به شمار می آید که خوشبختانه با تلاش های بخش خصوصی توانسته در راستای تولید ثروت و اشتغال برای منطقه و کشور نقش آفرینی کند.

چراغی با اشاره به برنامه ها و سرمایه گذاری های صورت گرفته در حوزه بندری و دریایی گفت: در راستای توسعه صنعت بندری و دریایی و همچنین ایجاد اشتغال،دو پست اسکله تفریحی با استانداردهای بین الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث دو پست اسکله تفریحی در تالاب انزلی

احداث دو پست اسکله تفریحی در تالاب انزلی