مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1397 ساعت 09:352018-08-11اقتصادي

آزادی 45 زندانی جرائم غیرعمد زندانهای کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل زندانهای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون تعداد 45 زندانی جرائم غیرعمد از زندانهای استان کهگیلویه و بویراحمد آزاد شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، اسماعیل جمیاری که به همراه حسن رحیمی رییس زندان و کریمی مسئول اداره قضایی و اجرای احکام اداره کل از اماکن مختلف زندان مرکزی یاسوج بازدید کرد، با حضور در بین محکومین مالی از آنان خواست تا در اخذ مهلت از شکات و تلاش در جهت تامین بدهی در آزادی خود از زندان تلاش کنند.

وی افزود: وجود حجمی عظیمی از زندانیان بدهکار از عوامل تراکم جمعیت کیفری در زندانهای استان می باشد که 600 نفر از این تعداد، محکوم جرائم غیرعمد هستند و این وضعیت نگران کننده است .

نائب رییس ستاد دیه زندانهای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آزادی تعداد 201 زندانی بدهکار استان در سال 96 خاطرنشان کرد: با جلب مشارکت خیرین و استفاده از منابع استانی و کشوری ستاد دیه در سالجاری تاکنون تعداد 45 نفر زندانی از زندان آزاد اما متاسفانه هر روز میزان ورودی این دسته زندانیان افزایش می یابد که ادامه این روند نگران کننده است.

جمیاری افزایش جمعیت کیفری، صرف هزینه های زیاد جهت نگهداری، مختل شدن طبقه بندی را از جمله پیامدهای منفی وجود زندانیان بدهکار در زندان برشمرد و تصریح کرد: نبود سرپرست و نان آور در خانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 45 زندانی جرائم غیرعمد زندانهای کهگیلویه و بویراحمد

آزادی 45 زندانی جرائم غیرعمد زندانهای کهگیلویه و بویراحمد