مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1397 ساعت 09:152018-08-11ورزشي

درخشش تیم های ایرانی در مسابقات جهانی رباتیک فیرا


رییس کمیته ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران  فیرا ، از درخشش تیم های دانشجویی و دانش آموزی ایران در بیست وسومین دوره مسابقات جهانی رباتیک فیرا 2018 در کشور تایوان خبر داد.

- رییس کمیته ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران  "فیرا"، از درخشش تیم های دانشجویی و دانش آموزی ایران در بیست وسومین دوره مسابقات جهانی رباتیک فیرا 2018 در کشور تایوان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سروش صادق نژاد با اعلام این خبر گفت: در بخش دانشجویی تیم های رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر خوش درخشیدند.

در رقابت های لیگ ربات های پرنده در بخش ماموریت، تیم AUTMAV این دانشگاه پس از تیم هایی از چین و تایوان موفق به کسب مقام سوم این دوره از مسابقات شد.

عضو هیئت رییسه فدراسیون جهانی رباتیک فیرا افزود: در بخش دانش آموزی و در رده سنی U19 تیم رباتیک Danesh X-Prime از دبیرستان دانش قلهک موفق شد در لیگ مدیریت بحران شهری به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات برسد.

در همین لیگ نیز تیم Danesh EXPress از همین دبیرستان موفق شد به مقام دوم همین لیگ دست یابد.

رییس اداره انجمن های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان کرد: در لیگ ورزش رباتها در رده سنی U19 تیم Danesh Plus از دبیرستان دانش قلهک موفق به کسب مقام دوم این لیگ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش تیم های ایرانی در مسابقات جهانی رباتیک فیرا

درخشش تیم های ایرانی در مسابقات جهانی رباتیک فیرا