مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1397 ساعت 07:552018-08-11سياسي

حمایت از ایده های فناورانه در اردبیل با برگزاری سومین رویداد شتاب


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: سومین رویداد شتاب اردبیل توسط پارک علم و فناوری اردبیل با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل هفته آخر مردادماه برگزار می شود.

- رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: سومین رویداد شتاب اردبیل توسط پارک علم و فناوری اردبیل با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل هفته آخر مردادماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالقیوم قلی پوری افزود: رویداد شتاب برای سومین بار با الگوی تیکک(تولد یک کسب و کار) در راستای حمایت از ایده ها و طرح های فناورانه و نوآورانه به همت پارک علم و فناوری استان اردبیل برگزار می شود.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل، هدف از برگزاری سومین رویداد شتاب با محوریت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل را شناسایی و توانمندسازی ایده های برگزیده با رویکرد اشتغال و کارآفرینی، توسعه کسب وکارهای خرد و نوپا و همچنین راه اندازی کسب وکارهای خانگی عنوان کرد.

وی افزود: ایده های برتر در رویداد شتاب ضمن برخورداری از 5 میلیون تومان خدمات شتابدهی و تسهیل گری بلاعوض در زنجیره خدمات توانمندسازی و پشتیبانی پارک علم و فناوری استان و کمیته امداد امام خمینی (ره) اردبیل قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از ایده های فناورانه در اردبیل با برگزاری سومین رویداد شتاب

حمایت از ایده های فناورانه در اردبیل با برگزاری سومین رویداد شتاب