مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1397 ساعت 06:202018-08-11اقتصادي

رویال پارک؛ الگوی توسعه گردشگری توانمند در اردبیل


مجموعه رویال پارک که یکی از پر جاذبه ترین مجموعه های گردشگری استان اردبیل و حتی کشور است، الگوی مناسب برای توسعه گردشگری سلامت محور است.

- فرماندار سرعین گفت: مجموعه رویال پارک که یکی از پر جاذبه ترین مجموعه های گردشگری استان اردبیل و حتی کشور است، الگوی مناسب برای توسعه گردشگری سلامت محور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن حسن پور با اشاره به اشتغالزایی بیش از 100 نفر در این مجموعه جذاب گفت: برجستگی این مجموعه تبلیغات مدرن و متنوع در سطح استان و شهرهای همسایه است که سبب شده امسال رویال پارک به مکان حضور گردشگران ایرانی و خارجی تبدیل شود.

وی گفت: فرماندار قبل و بنده با تمام توان از هر مجموعه ها به ویژه مجموعه رویال پارک حمایت می کنیم و این حمایت تنها محدود به پرداخت تسهیلات نیست .

حسن پور گفت: ما به تناسب ویژگی ها و شناسایی هر پروژه وتوان اشتغال آن کمک کار سرمایه گذاران هستیم که در این مجموعه نیز در دو ماه اخیر در فرمانداری سرعین سعی کرده ایم تا موانع را از پیش روی سرمایه گذار رویال پارک برداریم.

رییس شورای اداره شهرستان سرعین به کوتاه شدن بروکراسی اداری اشاره کرد و گفت: ما در شهرستان سرعین با توجه به جایگاه این شهر در حوزه گردشگری سلامت تمام توانمان را بکار گرفتیم تا از مجموعه های جدید با ابتکار و خلاقیت های نوین در بخش آبدرمانی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویال پارک؛ الگوی توسعه گردشگری توانمند در اردبیل

رویال پارک؛ الگوی توسعه گردشگری توانمند در اردبیل