مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1397 ساعت 00:352018-08-10سياسي

رییس گروه اعزامی وزارت خارجه به حج: پاسخگوی نیازهای حجاج هستیم


رییس گروه اعزامی وزارت امورخارجه به حج گفت: حضور کارشناسان بخش کنسولی وزارت امورخارجه نوعی اطمینان بخشی به حجاج است و ما درهر شرایطی از منافع هموطنان حمایت و از آن دفاع می کنیم.

- رییس گروه اعزامی وزارت خارجه به حج: پاسخگوی نیازهای حجاج هستیم رییس گروه اعزامی وزارت امورخارجه به حج گفت: حضور کارشناسان بخش کنسولی وزارت امورخارجه نوعی اطمینان بخشی به حجاج است و ما درهر شرایطی از منافع هموطنان حمایت و از آن دفاع می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حسین کمالیان با تشریح عملکرد وزارت خارجه در موسم حج اظهار کرد: موضوع حج در مناسبات وزارت امورخارجه دارای اهمیت و جایگاه ویژه ای است.

این وزارتخانه چه در زمانی که روابط دو کشور برقرار بود و چه پس از قطع روابط سیاسی، همواره به امورحجاج چه دربخش خدمات به زائر، و چه هماهنگی امور کنسولی آنان توجه ویژه ای داشته است.

وی با اشاره به قطع روابط سیاسی ایران و عربستان، تصریح کرد: این وزارتخانه امسال نیز همچون سال گذشته همزمان با موسم حج گروهی از کارشناسان خود را در دو شهر مقدس مکه و مدینه مستقر کرده و این گروه ده نفره که از کارشناسان خبره وزارت امورخارجه هستند با شروع عملیات انتقال زائران، به عربستان اعزام شده اند و تا زمان حضور آخرین زائر در این کشور خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس گروه اعزامی وزارت خارجه به حج: پاسخگوی نیازهای حجاج هستیم

رییس گروه اعزامی وزارت خارجه به حج: پاسخگوی نیازهای حجاج هستیم