مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1397 ساعت 16:462018-08-10سياسي

مردم خواهان مجازات مفسدان اقتصادی هستند/ توجه به صنایع کوچک راهکار حل مشکل بیکاری


مردم خواهان مجازات مفسدان اقتصادی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی ظهر امروز در خطبه های این هفته شهرستان اظهار داشت: در دین مبین اسلام تاکید شده که نباید به آبروی متجاوزان به حریم جامعه و مفسدان اقتصادی رحم کرد و باید آنان را در برابر چشم مومنان تنبیه کرد.

وی در ادامه افزود: آن کس که به اقتصاد کشور گستاخی کند آبرو ندارد و حرمت وی شکسته است، دولت باید بدون تعلل در مجازات مفسدان اقتصادی، هرچه سریع تر آنان را به سزای اعمال شان برساند.

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه مردم باید در امر مهم اقتصاد ورود جدی کنند و بدانند که هجوم به بازار سبب گرانی می شود، تصریح کرد: به فرموده امام جعفر صادق(ع)، باید در شرایط کنونی اقتصاد کشور، از خانه با بازار تزریق کرد و با نخریدن اجناس غیر ضروری و پیشه کردن قناعت، سهمی در کاهش قیمت اجناس داشته باشیم.

آیت الله نعیم آبادی گفت: دستگیری مجرمان و مفسدان اقتصادی تا حدودی قلب مردم را خوشحال کرده است اما مردم منتظر مجارات این مفسدان هستند، آنان که به اقتصاد کشور گستاخی کرده اند باید هرچه سریع تر مجازات شوند، این تنها خواسته مردم است.

وی ادامه داد: صدای شلاق به مفسدان اقتصادی، مردم را خوشحال تر و به نظام  و انقلاب امیدوارتر می کند، صدای شلاق به این مفسدان، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خواهان مجازات مفسدان اقتصادی هستند/ توجه به صنایع کوچک راهکار حل مشکل بیکاری

مردم خواهان مجازات مفسدان اقتصادی هستند/ توجه به صنایع کوچک راهکار حل مشکل بیکاری