مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1397 ساعت 15:562018-08-10سياسي

اعتماد به آمریکا یعنی بتن ریختن به قلب صنعت هسته ای کشور


اعتماد به آمریکا همان بتن ریختن به قلب صنعت هسته ای کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین حجت الاسلام علی قابل در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین اظهار داشت: مسؤولان و دولت مردان کشورمان باید در گرفتن مشورت از اطراف دقت بیشتری داشته باشند تا مشاوره های گرفته شده به ضرر کشور و انقلاب نباشد.

وی عنوان کرد: جای گلایه است در آستانه کنگره سه هزار شهید در استان قزوین باید از مسئولان پرسید چرا مسؤولان اهمیت نمی دهند.

خطیب جمعه قزوین روز خبرنگار را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: متأسفانه خانه مطبوعات قزوین با دعوت از یک عنصر ضد انقلاب به جشنواره مطبوعات باید مورد سوال قرار بگیرد که چرا در حالی که این همه خبرنگار پرتلاش و زحمتکش در استان داریم یک فردی که وابستگی به انقلاب ندارد حضور یافته و از وی تجلیل می شود که مسببان این عمل باید مورد مواخذه قرار بگیرند.

وی عنوان کرد: چرا شما باید به جای تقدیر از خبرنگارانی که در کف خیابان گزارش و خبر تهیه می کنند به سراغ قلم به دستی که همیشه علیه انقلاب نوشته اند، می روید؟ به دنبال کسب رضایت ضدانقلاب هستید؟ قابل افزود: بیشتر کسانی که رییس جمهور به آنها اعتماد کرده و در پست های مهم هستند نتوانستند موفق عمل کنند و فرد مورد اعتماد وی که سال ها رییس بانک مرکزی بوده و برکنار شده چه بلایی بر سر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد به آمریکا یعنی بتن ریختن به قلب صنعت هسته ای کشور

اعتماد به آمریکا یعنی بتن ریختن به قلب صنعت هسته ای کشور