مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1397 ساعت 11:312018-08-10سياسي

توسط استاد مصری گواهی اجازه قرائت به 3 قاری کشور اعطا شد


دوره تخصصی اقراء باحضور شیخ عصفور از کشور مصر برگزار شد و طی آن 2 قاری و یک حافظ قرآن موفق به اخذ گواهی اجازه قرائت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ دوازهمین دوره تخصصی اقراء برگزار شد و سه نفر از قاریان و حافظ قرآن مازندران موفق به اخذ گواهی اجازه قرائت از شیخ فهمی عصفور از کشور مصر شدند.

تا پیش از این 48 نفر از قاریان و حافظان کشور توانسته بودند، اجازه قرائت خود را از مشایخ قرائت مصر، عراق و سوریه دریافت کنند و با برگزاری این مراسم، این عدد به 51 نفر رسید.

محمدتقی میرزاجانی، معاون پشتیبانی شورای عالی قرآن ضمن ارائه گزارشی از برگزاری دوره های تخصصی اقراء گفت: تاکنون 51 قاری و حافظ قرآن از 11 استان تهران، خراسان رضوی، قم، خوزستان، اصفهان، گیلان، بوشهر، اردبیل، کرمان، یزد و مازندران موفق به اخذ گواهی اجازه قرائت شده اند و قرار است و در آینده نزدیک، برنامه های آموزشی در دیگر استان ها نیز با حضور شیخ عصفور تشکیل شود تا اساتید دیگر هم بتوانند اجازه قرائت خود را دریافت کنند.

وی افزود: تاکنون 31 نفر توانسته اند اجازه قرائت حفص از عاصم از طریق شاطبیه، 19 نفر اجازه قرائت حفص از عاصم از طریق کتب روضهالمعدل و مصباح، یک نفر اجازه قرائت خلف از حمزه از طریق شاطبیه و یک نفر اجازه قرائت ورش از نافع از طریق شاطبیه را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسط استاد مصری گواهی اجازه قرائت به 3 قاری کشور اعطا شد

توسط استاد مصری گواهی اجازه قرائت به 3 قاری کشور اعطا شد