مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1397 ساعت 03:002018-08-09اقتصادي

چالش جدید سفرهای خارجی


«ایرلاین های خارجی همزمان با اجرای بسته جدید ارزی و خروج شرکت های هواپیمایی از شمول دریافت ارز دولتی در ایران، سیستم های فروش خود را بسته اند و امکان خرید کامل بلیت وجود ندارد؛ - ایرلاین های خارجی همزمان با اجرای بسته جدید ارزی و خروج شرکت های هواپیمایی از شمول دریافت ارز دولتی در ایران، سیستم های فروش خود را بسته اند و امکان خرید کامل بلیت وجود ندارد؛ مگر آن که مستقیم به دفتر آن ایرلاین مراجعه و هزینه با کردیت کارت و ارزی پرداخت شود.

حرمت الله رفیعی ـ رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران ـ این اقدام شرکت های هواپیمایی خارجی را تخلف محض دانست و به ایسنا گفت: ایرلاین خارجی اصلا حق ندارد سیستم فروش بلیت خود را مسدود کند، فروش مستقیم داشته باشد و از مشتری ارز دریافت کند، اگر قرار بر این بود، پس چرا به آژانس های ایرانی نمایندگی فروش داده و بلیت های خود را روی سیستم قرار داده است، این کار مصداق آن است که آژانسی مسیر هوایی را چارتر کند، اما به وعده هایش عمل نکند.

در واقع ایرلاین های خارجی از نبود حمایت در این صنعت سوء استفاده می کنند.

وی درباره ی این که اگر ایرلاین های خارجی سیستم فروش خود را مسدود کرده اند، پس چگونه بلیت ها به همراه نرخ های جدید روی این سیستم ها عرضه شده است؟ اظهار کرد: سیستم فروش، بلیت را نشان می دهد، امک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش جدید سفرهای خارجی

چالش جدید سفرهای خارجی