مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1397 ساعت 14:052018-08-08اجتماعي

کلاس شادی ترفندی برای رهایی از نظام خشک آموزشی در هند


هند در اقدامی پس از اتمام تعطیلات تابستانی، کلاس شادی را به برنامه تحصیلی دانش آموزان اضافه کرده است.

- "کلاس شادی" ترفندی برای رهایی از نظام خشک آموزشی در هند هند در اقدامی پس از اتمام تعطیلات تابستانی، کلاس "شادی" را به برنامه تحصیلی دانش آموزان اضافه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در کشوری که دانشگاه های عالی آن میانگین نمره را بالای 98 درصد مطالبه می کنند و در عین حال تقلب در امتحانات نهایی دبیرستان ها توسط مافیایی متشکل از معلمان و مقامات مدارس هدایت می شود، اکنون دولت آن در اقدامی ابتکاری رویکرد آموزشی را از تاکید بر بازده تحصیلی دانش آموزان به رفاه و خوشی آنها تغییر داده است.

وزیر آموزش و پرورش این کشور در یک سخنرانی در جمع معلمان این سوال را مطرح کرده است که ما بهترین استعدادها را به جهان و بهترین متخصصان را به عرصه صنعت تحویل داده ایم اما آیا توانسته ایم بهترین انسان ها را به جامعه و ملت خود تحویل دهیم؟! برگزاری کلاس های شادی تجربه ای متفاوت را در کشوری نمایش می دهد که به خاطر نظام آموزشی خشک و کتاب محور خود شناخته شده و این نظام همواره به دلیل تشویق به یادگیری های حفظی و ایجاد سطوح بالای استرس در دانش آموزان و همچنین افزایش نرخ خودکشی میان آنها مورد انتقاد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس شادی ترفندی برای رهایی از نظام خشک آموزشی در هند

کلاس شادی ترفندی برای رهایی از نظام خشک آموزشی در هند