مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1397 ساعت 12:412018-08-08سياسي

فارس از آمد و رفت های ربیعی به پارلمان گزارش می دهد روز تلخ برای آقای وزیر


پس از کش وقوس های فراوان میان مجلس و دولت، وزیری که 5 سال در سایه استیضاح،کار کرد سرانجامش به خوشی ختم نشد و این بار پرونده کاری ربیعی در وزارتخانه کار، - رفاه و تامین اجتماعی بسته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، از 5 سال پیش که تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به علی ربیعی سپرده شد، تاکنون چندین بار طرح استیضاح این وزیر بداقبال در مجلس مطرح شده است.

هرچند که تمام این استیضاح ها حتی جدی ترین آنها که اسفند ماه سال گذشته انجام شد ناکام ماند؛ اما گویا نمایندگان مجلس تمام تلاش خود را می کنند تا آخرین سالهای باقی مانده از وزارت ربیعی در سایه استیضاح سپری شود.

نخستین اقدام مجلسی ها درباره ربیعی در آذر ماه سال 93 و با دادن اولین کارت زرد در سه ماه پس از اولین استیضاح، آغاز شد.

پس از آن، تجمعات اعتراضی بازنشستگان مقابل مجلس کار را به جایی رساند که یکسال بعد یعنی در سال 94،  عملکرد غیرقابل قبول ربیعی از نگاه مجلس در جریان رسیدگی به کارکنان بازنشسته صنعت فولاد منجر به کلید خوردن استیضاحش شد.

برخی از نمایندگان هم حقوق کم برای کارگران را دلیلی برای استیضاحش مطرح کردند و همه این اما و اگرها موجب شد تا نخستین قرعه استیضاح در مجلس دهم نیز به نام ربیعی بیافتد و در نهایت تیر ماه سال 95 بار دیگر طرح استیضاح وزیر کار با امضای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس از آمد و رفت های ربیعی به پارلمان گزارش می دهد روز تلخ برای آقای وزیر

فارس از آمد و رفت های ربیعی به پارلمان گزارش می دهد روز تلخ برای آقای وزیر