مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1397 ساعت 11:352018-08-08بين الملل

رژیم صهیونیستی حرم ابراهیمی را به روی فلسطینیان می بندد


مقامات رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) از بستن 24 ساعته ورودی های حرم ابراهیمی بر روی نمازگزاران به بهانه اعیاد یهودیان خبر دادند.

- مقامات رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) از بستن 24 ساعته ورودی های حرم ابراهیمی بر روی نمازگزاران به بهانه اعیاد یهودیان خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه فلسطین الیوم، حفظی ابو سنینه، مدیر حرم ابراهیمی اظهار داشت که مقامات رژیم صهیونیستی قصد دارند از ساعت 22 امشب به مدت 24 ساعت درهای حرم ابراهیمی را به بهانه اعیاد یهودیان بر روی نمازگزاران ببندند.

وی افزود، تصمیم بستن حرم ابراهیمی در اعیاد یهودیان توسط کمیته صهیونیستی شمغار اتخاذ شده و بنا به توصیه های این کمیته رژیم صهیونیستی در جریان عیدهای یهودیان مانع از حضور مسلمانان، گفتن اذان و ادای نماز در این مسجد می شود.

این کمیته مامور تحقیق درباره جنایت و کشتار نمازگزاران حرم ابراهیمی در سال 1994 بود.

حرم ابراهیمی در الخلیل چندین سال است که همچنان در معرض یهودی سازی رژیم صهیونیستی قرار گرفته و این رژیم همواره در تلاش برای بسط سیطره خود بر آن بوده است.

در همین راستا به یهودیان اجازه اقامه مراسم مذهبی در این مکان مقدس فلسطینیان را داده و در اعیاد یهودی و برخی ایام خاص مانع ورود مسلمانان به آن می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی حرم ابراهیمی را به روی فلسطینیان می بندد

رژیم صهیونیستی حرم ابراهیمی را به روی فلسطینیان می بندد