مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1397 ساعت 10:252018-08-08ورزشي

تبریز در مه/ سقوط آزاد ورزش و سکوت متولیان!


به دنبال رأی شورای حل اختلاف استان آذربایجان شرقی و بعد از انحلال تیم های مورد حمایت سازمان ورزش شهرداری تبریز، اکثر فعالیت های این سازمان در راستای توسعه ورزش همگانی هم تا اطلاع ثانوی تعطیل شده و به تعبیر دیگر، - درب ورزش تبریز را تخته کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به مخالفت هیات تطبیق فرمانداری تبریز با مصوبه شورای شهر تبریز مبنی بر ادامه فعالیت سازمان ورزش و در ادامه تایید رأی هیات تطبیق توسط شورای حل اختلاف استان آذربایجان شرقی متشکل از نمایندگان سه قوا و نماینده شورای استان، راهی جز پایان تمامی فعالیت های سازمان ورزش را پیش روی قرار نداده و ورزش تبریز ناچار باید به این رأی تن دهد.

تیم های مورد حمایت شهرداری تبریز از بسکتبال قهرمان گرفته تا والیبال محبوب و دوچرخه سواری پر افتخار همگی منحل شدند و روز گذشته نیز خبر تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتسال کارکنان شهرداری تبریز، مسابقات المپیاد ورزشی محلات تبریز، طرح صبح و ورزش در 100 پارک و مسابقات فوتسال و والیبال بانوان تا اطلاع ثانوی منتشر شد.

این روزها خبری از علایم حیاتی در ورزش تبریز نیست، رشته هایی که به لطف حمایت شهرداری جان گرفته بودند، به یکباره از بین رفتند و قطعاً این شرایط به وجود آمده ظلم در حق تمامی افرادی است که در طول این سال ها برای سرپا نگه داشتن نماینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز در مه/ سقوط آزاد ورزش و سکوت متولیان!

تبریز در مه/ سقوط آزاد ورزش و سکوت متولیان!