مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1397 ساعت 09:102018-08-08اقتصادي

بهترین انتخاب برای یک سفر عالی تابستانه کجاست؟


این روزها سفر با تور خیلی مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته و در فصل تابستان که فصل گردشگری شهرها و کشورهایی که دارای دریا و تفریحات آبی هستند نیز بسیار مورد توجه قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، آژانس مسافرتی معراج گشت آسمان در ادامه به معرفی چند مقصد گردشگری تابستانی می پردازد.

اگر به دنبال سفری ارزان به همراه امکانات رفاهی و تفریحی متنوع و جذاب هستید این فصل بهترین فصل برای سفرتان است شاید برای همه تعجب برانگیز باشد که چرا این فصل گرم را برای سفر با تور دبی، تور تایلند و یا تور مالزی انتخاب کردید، به ویژه دبی که شهری بسیار گرم و خشک است، ما به شما می گوییم که انتخاب درستی داشتید.

تابستان، ارزان ترین فصل سفر با تور دبی سفر با تور دبی همیشه می تواند جزو انتخاب های اول هر فرد ایرانی در هر فصلی باشد چرا که تورهای دبی از تنوع بالایی برخوردار بوده و هست و این موضوع باعث شده که دبی همیشه گردشگران و مسافران خود را داشته باشد.

هتل های دبی نیز بسیار متنوع و زیبا هستند چه بخواهید در یک هتل معمولی و ارزان قیمت اقامت کنید و چه در هتل های 4 یا 5 ستاره فرقی نمی کند چون در این فصل به دلیل کم بودن گردشگران به این شهر مدرن این هتل ها تخفیفات 50درصد خود را به علاقه مندان ارائه می دهند و نیازی نیست که مبالغی هنگفت صرف اقامتتان در دب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین انتخاب برای یک سفر عالی تابستانه کجاست؟

بهترین انتخاب برای یک سفر عالی تابستانه کجاست؟