مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1397 ساعت 07:002018-08-08فناوري

افزایش نگرانی از محتوای خشونت آمیز شبکه های اجتماعی


بسیاری از روانشناسان و جامعه شناسان از شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تامبلر درخواست کرده اند که نظارت بیش تری برروی محتوای خشونت آمیز پلت فرم خود داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت تلگراف، طی چند سال اخیر با توجه به اتفاقات متعددی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی رخ داده است، فشارهای بیش تری برروی شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک، اینستاگرام، گوگل، توییتر، یوتیوب و تامبلر وارد شده است تا با حذف محتوای نامناسب، غیراخلاقی و خشونت آمیز به پاک سازی و شفافیت پلت فرم خود کمک کرده و از بسیاری از مشکلات و چالش های اجتماعی ممکن جلوگیری کنند.

حالا به تازگی خیل عظیمی از جامعه روان شناسان و جامعه شناسان فعال در زمینه علم و فناوری از هجوم محتوای خشونت علیه خود در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تامبلر (Tumblr) انتقاد کرده و به شدت ابراز نگرانی کرده اند.

آن ها بر این باورند که بسیاری از این پست های به اشتراک گذاشته شده می تواند کارها و رفتارهای خشونت بار و آسیب رسانی به بدن را در افراد و مخاطبان شبکه های اجتماعی تقویت کند و این در نوجوانان و کودکان ناآگاه که خیلی زودتر از بزرگسالان و افراد بالغ و عاقل فریب می خورند، احتمال بیش تری خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نگرانی از محتوای خشونت آمیز شبکه های اجتماعی

افزایش نگرانی از محتوای خشونت آمیز شبکه های اجتماعی