مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1397 ساعت 00:402018-08-07بين الملل

ظریف: مذاکره پنهانی با آمریکا نداریم


با وزیر امور خارجه ایران در موقعیتی به گفت وگو نشستیم که دشواری های پیش روی سیاست خارجی و مانع تراشی دولتمردان امریکایی برای اجرای توافق هسته ای به موجی از نگرانی نسبت به آینده برجام و کامیابی آن در گره گشایی از مشکلات معیشتی و سؤال های پرشمار مردم درباره .

- با وزیر امور خارجه ایران در موقعیتی به گفت وگو نشستیم که دشواری های پیش روی سیاست خارجی و مانع تراشی دولتمردان امریکایی برای اجرای توافق هسته ای به موجی از نگرانی نسبت به آینده برجام و کامیابی آن در گره گشایی از مشکلات معیشتی و سؤال های پرشمار مردم درباره این شرایط انجامیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایران در ادامه نوشت: پرسش هایی که با محمد جواد ظریف درمیان گذاشتیم، از جمله اینکه امیدها برای حفظ برجام و بهره مندی ایران از مواهب اقتصادی آن با خروج امریکا از این توافق تا چه اندازه پابرجاست؟ تحلیل و موضعگیری نهادهای حاکمیتی تصمیم گیرنده کشورمان درباره دعوت واشنگتن از تهران به مذاکره مستقیم و بی قید و شرط بر چه مؤلفه هایی مبتنی است؟ و چرا ایران، امریکا را به بستن تنگه هرمز تهدید کرد؟ پاسخ ظریف به این سوالات را در زیر می خوانید: بازگشت نخستین بخش از تحریم های هسته ای امریکا از 15 مرداد ماه کلید خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: مذاکره پنهانی با آمریکا نداریم

ظریف: مذاکره پنهانی با آمریکا نداریم