مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1397 ساعت 13:462018-08-07اقتصادي

رییس اتاق ایران: نقشه راه اقتصاد نداریم/ پیشنهاد سود 4.5 درصد برای ارزهای خانگی


رییس اتاق بازرگانی ایران در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار گفت: مشکل اقتصاد کشور این است که نقشه راه درستی وجود ندارد و اتاق بازرگانی قبلاً پیشنهاد داده که برای مشارکت ارزهای خانگی در اقتصاد باید بانک ها 4.

- 5 درصد سود به آن بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، غلامحسین شافعی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران امروز در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار در محل اتاق ایران برگزار شده بود، گفت: از قبل از انقلاب اسلامی تاکنون یک دید اشتباه نسبت به اقتصاد کشور وجود دارد و آن مشکل اساسی این است که علی رغم تأکید مقام معظم رهبری، هنوز نقشه راه شفافی برای اقتصاد کشور وجود ندارد.

یعنی هدف مشخصی در اقتصاد نداریم.

  وی افزود: بسیاری از ابزارهای اقتصاد مانند نرخ ارز، مالیات، بیمه و نرخ سود که جزء ابزارهای اقتصاد هستند، متأسفانه به عنوان هدف تلقی شده اند و با این نگاه ابزاری به نقطه مطلوب نرسیده ایم.

  رییس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به جلسه اخیر مقام معظم رهبری با دولت گفت: مقام معظم رهبری دوباره تأکید کردند دولت باید نقشه راه اقتصادی داشته باشد و به نظر من اگر امروز نتوانیم بخش مولد اقتصاد را برای بخش خصوصی جذاب کنیم، کلاه ما پس معرکه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتاق ایران: نقشه راه اقتصاد نداریم/ پیشنهاد سود 4.5 درصد برای ارزهای خانگی

رییس اتاق ایران: نقشه راه اقتصاد نداریم/ پیشنهاد سود 4.5 درصد برای ارزهای خانگی