مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1397 ساعت 13:102018-08-07اقتصادي

ثبت رکورد جدید در ارسال فرآورده های نفتی در منطقه خلیج فارس


مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه خلیج فارس از ثبت رکورد جدیدی در ارسال فرآورده های نفتی در ماه نخست تابستان امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا عطار از ثبت رکورد جدیدی در ارسال فرآورده های نفتی در ماه نخست تابستان امسال خبر داد .

و اظهار کرد : با تلاش پرسنل واحدهای فنی و عملیاتی و علیرغم گرمای بی سابقه بندرعباس، در ماه نخست تابستان امسال با بهره گیری از دانش فنی همکاران و ایجاد تغییراتی در تجهیزات انتقال برای اولین بار، میزان انتقال فراورده به بیش از یک میلیارد و 217 هزار لیتر رسید و این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته یک میلیارد و 10 هزار لیتر بوده است.

وی بابیان اینکه تنظیم igv توربین 103 مرکز انتقال نفت بندرعباس افزایش راندمان توربین را به دنبال داشته است، افزود: تغییر و تعویض صافی ها، تغییر در درجه آلارم روغن توربین و همچنین استفاده از روان کننده در مراکز تابعه منطقه خلیج فارس، موجب افزایش میزان انتقال شد.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه خلیج فارس ضمن تقدیر از تلاش بی وقفه همکارانش در ثبت رکورد جدید در ارسال سوخت به مرکز کشور، خواستار تلاش بیش ازپیش و هوشیاری همه کارکنان در بخش های فنی و عملیاتی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد جدید در ارسال فرآورده های نفتی در منطقه خلیج فارس

ثبت رکورد جدید در ارسال فرآورده های نفتی در منطقه خلیج فارس