مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1397 ساعت 11:352018-08-07سياسي

ایران هیچ اعتمادی به مذاکره با دولت آمریکا ندارد


ترامپ اگر به برجام هم برگردد تضمینی برای پیمان شکنی آمریکا نیست و ایران بر اساس تجربه گذشته هیچ اعتمادی به مذاکره با دولت آمریکا ندارد.

- وزیر اطلاعات گفت: ترامپ اگر به برجام هم برگردد تضمینی برای پیمان شکنی آمریکا نیست و ایران بر اساس تجربه گذشته هیچ اعتمادی به مذاکره با دولت آمریکا ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حجت الاسلام سیدمحمود علوی در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد و آیین تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات استان، افزود: اعتبار بین المللی آمریکا با خروج از برجام زیر سوال رفته و ترامپ قافیه را باخته است.

وی اظهار کرد: تسلیم کردن مردمی که سابقه چهل سال مقاومت در برابر جنگ، تحریم و تهدید را داشته است زهی خیال باطل است و ترامپ امیدی به جواب گرفتن از ملت ایران را با رفتار زورگویانه، فریبکارانه و توام با تحکم نداشته باشد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه ترامپ در راس دولتمردان آمریکایی با فشار و تشدید بازی های کودکانه و جنگ روانی به دنبال مایوس کردن مردم و ایجاد شکاف بین ملت و مسئولان نظام است، خاطرنشان کرد: ترامپ باید بداند که مردم مقاوم و همیشه بیدار ایران ساده نیستند که فریب نقشه های شوم و بازی های کودکانه دولتمردان آمریکایی را بخورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران هیچ اعتمادی به مذاکره با دولت آمریکا ندارد

ایران هیچ اعتمادی به مذاکره با دولت آمریکا ندارد