مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1397 ساعت 11:262018-08-07سياسي

«شیوه نامه فعالیت خانه نشریات دانشجویی وزارت بهداشت» ابلاغ شد


محمد رضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، شیوه نامه پیشنهادی مجمع نمایندگان خانه نشریات را تأیید و برای اجرا به دانشگاه های علوم پزشکی کشور ابلاغ کرد.

- شیوه نامه فعالیت خانه نشریات دانشجویی وزارت بهداشت ابلاغ شد محمد رضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، شیوه نامه پیشنهادی مجمع نمایندگان خانه نشریات را تأیید و برای اجرا به دانشگاه های علوم پزشکی کشور ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد رضا فراهانی در ابلاغ شیوه نامه ضمن ذکر هدف تاسیس این نهاد در سال 94 و تاکید بر لزوم تبیین ساختار و وظایف این نهاد و همچنین تقدیر از همه دست اندرکاران خانه نشریات در سه دوره گذشته، از معاونت های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی خواسته است که بیش از پیش از این نهاد دانشجویی حمایت کرده و به منظور ایفای وظایف نمایندگان مناطق و اعضای شورای مرکزی خانه نشریات حداکثر مساعدت ممکن را انجام دهند.

این شیوه نامه توسط نمایندگان دور سوم شورای مرکزی خانه نشریات در جلسات متعدد مورد بررسی قرار گرفته و در چهار فصل و 15 ماده تدوین و در آن به تعریف نشریه دانشجویی، مجمع نمایندگان مناطق خانه نشریات، شورای مرکزی خانه نشریات و دبیر خانه نشریات پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شیوه نامه فعالیت خانه نشریات دانشجویی وزارت بهداشت» ابلاغ شد

«شیوه نامه فعالیت خانه نشریات دانشجویی وزارت بهداشت» ابلاغ شد