مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1397 ساعت 11:262018-08-07دانش

دفترچه راهنمای انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی منتشر شد


دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفاً با سوابق تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش دانشگاهی حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 97 ویا دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یامدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای برای کلیه داوطلبان الزامی است.

دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی هستند حق ثبت نام و شرکت در این مرحله را ندارند و در صورت ثبت نام و انتخاب رشته بعنوان متخلف شناخته شده و برابر ضوابط با آنان برخورد خواهد شد.

اعلام زمان ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی پذیرش با سوابق تحصیلیثبت نام و انتخاب رشته از 15 مرداد آغاز شده است و داوطلبان تا روز چهارشنبه 24 مرداد می توانند در این نوع پذیرش ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفترچه راهنمای انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی منتشر شد

دفترچه راهنمای انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی منتشر شد