مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1397 ساعت 08:302018-08-07بين الملل

بغداد و ائتلاف آمریکایی آموزش و تجهیز ارتش عراق را بررسی کردند


رییس ستاد ارتش عراق و فرمانده نیروهای ائتلاف بین المللی ضد داعش با هم دیدار و در جریان آن به بررسی هماهنگی ها در زمینه حمایت، آموزش و تسلیحات ارتش این کشور پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز، وزارت دفاع عراق در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد، عثمان الغانمی، رییس ستاد ارتش این کشور از ژنرال فانک، فرمانده نیروهای ائتلاف بین المللی ضد داعش استقبال کرد.

در جریان این دو دیدار دو طرف درخصوص همکاری و هماهنگی میان دو طرف در زمینه های حمایت، آموزش و مسلح کردن ارتش عراق به تبادل نظر پرداختند.

رییس ستاد ارتش عراق تصریح کرد: پس از به پایان رساندن مرحله داعش و نابودی نظامی آن و به دست گرفتن مرزها مرحله جدیدی را در آغاز سال جاری میلادی با هماهنگی کشورهای ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری واشنگتن در سطوح آموزش، تجهیز و مسلح کردن نیروهای ارتش عراق جهت رسیدن به بالاترین سطوح نظامی آغاز کردیم.

در همین راستا، ژنرال فانک توانایی نیروهای مسلح عراق در صفوف مختلفشان را ستود و بر تداوم ارائه انواع حمایت و پشتیبانی از ارتش عراق از سوی کشورهای ائتلاف بین المللی ضد داعش و در راس آن آمریکا تاکید کرد.

ائتلاف بین المللی ضد داعش در 30 آوریل سال جاری میلادی از پایان ماموریت فرماندهی نیروهای زمینی ائتلاف در عراق خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بغداد و ائتلاف آمریکایی آموزش و تجهیز ارتش عراق را بررسی کردند

بغداد و ائتلاف آمریکایی آموزش و تجهیز ارتش عراق را بررسی کردند